BELANGRIJK! Veranderingen voor het seizoen 2016
Op de ledenvergadering gisteren zijn een aantal zaken betreft het technisch reglement van bepaalde klasses besproken. Na een democratische stemming betreft deze reglementen is uitgekomen dat er een aantal grote verandering zullen zijn voor het seizoen 2016.
1) Plafit LMP/GT
De naam Plafit LMP/GT zal veranderd gaan worden.
Waarom?
Komend seizoen zijn alle chassis (mits deze verkrijgbaar zijn voor iedereen) toegestaan. Dit houdt dus in dat naast een Plafit chassis ook bijv. een Slotfabrik- en Doslot chassis toegestaan zullen zijn.
We blijven ook rijden in deze klasse met de SRP 13D motor. Je mag er zelf voor kiezen of dat je met een 40, 35, 30 of 25 duizend toeren motor gaat rijden.
Het technisch reglement zal zsm geplaatst worden.
2) Scaleauto
Besloten is dat we in deze klasse het reglement van de SAK (het landelijke kampioenschap) vrijwel één-op-één zullen blijven volgen. Komend jaar zijn binnen de SAK’16 alle H-platen en asblokken van het merk Scaleauto toegestaan, dus ook bij ons op de club. De afwijking betreft het reglement van Speed’74 en de SAK zit hem in de sleperschoen en het tandwiel. Binnen de SAK zal in het 2016 seizoen verplicht gereden moeten worden met een sleperschoen en tandwiel van het merk Scaleauto, binnen de club blijft dit vrij.
Het is dus ten alle tijden nog mogelijk om met een Scaleauto spec-2015 reglementair en competitief deel te nemen op de club.
Geef dit door en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik die graag.
Desmond Dekker